vrijdag 23 januari 2015

Recht uit m'n hart, romantisch en liefdevol


Recht uit mijn hart zing ik voor jou..

De titel zegt misschien al waarover ik iets wil schrijven, namelijk Recht uit m'n hart, de nieuwe single van Jan Smit. Jan Smit, een Nederlandse zanger, presentator, songwriter, man van Liza en papa van Fem, Emma en Senn. Als iemand vraagt; ben je fan van Jan Smit, dan weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen, fan fan.. Ik vind het maar een raar woord. Ja, Jan Smit vind ik leuk en ja zijn liedjes, concerten en tv optredens zijn fantastisch.

Recht uit mijn hart kan ik zeggen: Ja ik ben een liefhebber van Jan en van zijn liedjes. Niet alleen heeft recht uit mijn hart te betekenen wat je echt van iets vind, maar ook heeft het iets te maken met Valentijnsdag 2015. Het nummer heeft Jan speciaal geschreven voor zijn vrouw Liza, om haar te bedanken en te zeggen hoeveel hij van haar houdt! Als dat niet romantisch en lief is! De omschrijving bij de videoclip is alsvolgt:

Deze gevoelige en welgemeende nieuwe single van Jan Smit is zijn eerste stap richting Valentijnsdag 2015! Ook te vinden op zijn nieuwe album met dezelfde titel die maar liefst 20 van zijn allerbeste ballades van de laatste jaren bevat! Dus ook “Laura”, Niemand Zo Trots Als Wij” en “Bij Jou Voel Ik Mij Thuis” zijn op “Recht Uit M’n Hart, Ballades” te vinden! Kon het maar altijd Valentijnsdag zijn!
(BRON: YouTube, Jan Smit Officiële Kanaal)

Mocht je het liedje nog niet hebben gehoord en de clip nog niet hebben gezien, hieronder kun je hem bekijken!

De videoclip is geheel in zwart wit maar met leuke effecten zoals het mooie pak met hartjes opgeleukt. Daarnaast geeft hij op het einde van de video een mooi hart met handkus, speciaal voor fans en liefhebbers van Jan Smit erg leuk!

Het album

Door de jaren heen heeft Jan Smit verschillende mooie, vrolijke en gezellige ballades geschreven. Deze ballades zijn nu verzameld op één album. Als extra toevoeging heeft Jan zijn nieuwe single eraan gekoppeld, namelijk Recht uit m'n hart. Het album is vanaf 30 januari te koop in de winkels, maar nu al vooruit te bestellen via Bol.com en iTunes. De link zal hieronder staan.

Review

De single en daarbij behorende album zijn zeker de moeite waard om aan te schaffen. Erg leuk en sfeervol vooral tijdens deze dagen waarbij het gauw donker is. De nieuwe single van Jan geeft kippenvel en komt recht uit het hart. 

Bestellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten